Sunday, 16 December 2012

the blues

Niet als in depressiefachtige gemoedstoestand, maar als in het ongelooflijk ruime aanbod aan "blauwen" dat er bestaat. 


Dit viel me op bij het uitkiezen van de gepaste kousenbroek voor m'n kerstoutfit. Die bestaat uit een rok, bedrukt met (kerst)bloemen, en een rode trui. Omdat dito kousen een clownachtig effect zouden kunnen hebben (of hebben, want ik ben er zeker van) werd de zoektocht ingezet naar een blauw paar. Met een lapje stof in de hand begaf ik me gisteren richting Inno in Antwerpen. In de bleu business van de kousenbroeken vond ik uiteindelijk (na lang zoeken - zo lang dat ik er haast de blues van kreeg - en met hulp van een lieve verkoopster) een "royal blue" paar collants tussen een hele hoop navy en electric blue exemplaren. 

P.S. De rok is nog steeds niet volledig af: mogelijk wordt het wachten op een foto tot na kerst.

No comments:

Post a Comment