Monday, 26 November 2012

the L-street

Longchamp rugzak (mine) & Delvaux Brilliant (not mine ... yet?)


Van Louis Vuitton en Longchamp tot Nathan, Lancel en tal van andere handtassenmerken: wie zoekt die vindt een it-bag in de Antwerpse Leopoldstraat. En ook daarbuiten want om de hoek, in de Huidevettersstraat, ligt de winkel van Nobody. Schuin daarover, waar de Huidevetters- en Schuttershofstraat elkaar kruisen, is een Gucciwinkel gevestigd. In die laatste straat verkoopt Hermès haar Birkins en het Belgische Delvaux Brillianten en andere modellen.

Enfin, de Leopoldstraat in Antwerpen is het Mekka voor handtasfetisjisten zoals ik. Zowat alle grote merken liggen er op ultrakorte wandelafstand van elkaar. Dat het mijn favoriete straat is van ’t stad behoeft dan ook geen uitleg, denk ik.

L-Love

Echte fan ben ik van Louis Vuitton en Longchamp. Hoewel ik van beide al een paar mooie modellen in de kast heb staan, is mijn verlanglijstje (nog steeds) eindeloos lang. Korter zal het er (voorlopig) zeker niet op worden, want momenteel blijft het (noodgedwongen weliswaar) bij window shopping. Tenzij er een sponsor opduikt om mijn "L-fonds" te steunen, natuurlijk.

No comments:

Post a Comment