Wednesday, 21 November 2012

Oef

Een zucht van opluchting liet ik bij het ontdekken van "the inspired room", een interieurdecoratie blog. Net zoals ik blijkt de blogster in kwestie geobsedeerd door kerstmis en interieurdecoratie. Zelf ben ik al een paar weken bezig met en aan het nadenken over hoe ik de woonst en mezelf Christmaslicious zal maken "this holiday season".

already dreaming of a white (and Tiffany blue) Christmas
enchanting windows bij Tiffany's @ New York

Wat ik reeds gedaan heb:

  • winterschaal gemaakt met dennenappels en glazen (kerst)bollen
  • winterengel uit de kast gehaald en op de schoorsteen gezet
  • sterren van kussens in elkaar geflanst
  • deel van "this holiday season" outfit gekozen (en gemaakt!).


Wat ik nog moet doen:

  • diezelfde outfit finaliseren
  • nog meer sterrenkussens maken
  • kerstboom in huis halen
  • die boom versieren
  • brooddeegfiguurtjes maken om dat te kunnen doen
  • X-mas stockings maken
  • diezelfde sokken vullen met cadeautjes
  • en dus ook pakjes, pakjes en nog eens pakjes zoeken (i.e. Christmas shopping!!!).

source pic: https://www.facebook.com/Tiffany?ref=ts&fref=ts

No comments:

Post a Comment