Thursday, 11 October 2012

Creepy Autumn?

Na een weekend met een echte zondag die z'n naam dan ook alle eer aandeed, besefte ik maandagochtend dat het echt herfst is. Koud dat het was, tot bibberens toe. M'n baretje prijkte op m'n korte haar, suede handschoenen bedekten m'n handen en winterschoenen (die ik voor de "gelegenheid" - koud weer, dus - uit de kast had gehaald) zorgden voor warme voeten.

Hoewel ik de zomer ga missen, brengt de herfst ook leuke dingen met zich mee. Neem nu in huis: onaangenaam weer buiten (i.e. koud, wind, regen ...) geeft immers zin om het binnen extra gezellig te maken. Bijvoorbeeld door hier en daar wat meubels te verplaatsen, kaarsjes aan te steken en leuke plaids over zetels en stoelen te hangen. Zomerdecoratie maakt hierbij logischerwijs stilaan plaats voor meer winters getinte spullen.

zoals dennenappels en noten in een mooie schaal
Lees- en filmweekenden dienen zich ook aan evenals overdosissen koffie, thee en warme melk met een druppeltje honing en vleugje kaneel om me hierbij warm te houden. Zo slecht nog niet, denk ik dan, (creepy) autumn creeping in.

No comments:

Post a Comment