Wednesday, 9 May 2012

The golden ticket

is actually blue ...

Na lang nadenken (een maand of 3), na "kleerloze dagen" omdat al m'n "deftige" kleren (lees: werkkleren) in de wasmand lagen en na het tripplechecken van m'n budget, begaf ik me afgelopen zaterdag vastberaden naar de Petit Bateau shop in Antwerpen. Met een weldoordachte doelstelling voor ogen ook: dé cardigan kopen (een die ik er in januari al had zien hangen en die sindsdien op m'n netvlies gebrand stond).


Surprise, surprise ... en een positieve dan nog wel toen ik bij de winkel aankwam. "20% korting op geselecteerde items" stond op de ruit geschreven. Met een klein hartje stapte ik de winkel binnen. Immers, niet op alles gaf men korting en ik had er eerlijk gezegd weinig hoop op dat de katoenen vest die ik op het oog had, er bij zou zijn. 
Maar ik had geluk. Een felblauw kaartje hing aan het prijskaartje, met daarop in grote, vette letters: -20%. En zo zie je maar: the golden ticket, is actually blue!



Om in de toekomst op de hoogte te worden gebracht van acties (lees: kortingen), en omdat ik eigenlijk zowat al m'n T-shirts bij Petit Bateau haal, heb ik ook maar meteen een klantenkaart laten aanmaken. Nogmaals een aangename "surprise", want de kaart kwam in een mooi, leuk zakje. En met een koortje, wat altijd handig is om de kaart snel terug te vinden als je aan de kassa staat.

No comments:

Post a Comment