Thursday, 15 March 2012

Louis Vuitton railway

Wat moois uit de winter(!)collectie van Louis Vuitton.

Het Franse modehuis koos voor de voorstelling van de wintercollectie 2012 voor een railway in plaats van een catwalk. De modellen daverden voorbij, allen vergezeld van een loopjongen die hun Louis Vuitton tas mocht dragen (ja, wel degelijk mocht want ik vind het zelf nog steeds bijzonder om zelf zo'n tas in de hand/om de arm te hebben).

Al even opvallend en leuk waren de vestjes en jasjes die werden geshowd. De grote knopen zou ik iets kleiner kiezen en over de kleuren valt te discussiëren, maar het geheel is toch de moeite waard. Vooral de grote kragen en eenvoudige modellen die (naar mijn mening) klasse uitstralen maken de outfits "af".

Het zou leuk zijn mocht de Louis Vuitton Express ook eens in Antwerpen Centraal passeren: ik zou  dan wel weten op welke trein ik moest springen! (Mijn Louis Vuitton zou ik wel zelf om de arm houden en niet afstaan aan een loopjongen.)










http://elitechoice.org/2012/03/08/louis-vuitton-fall-winter-women-collection/
http://www.bibleforfashion.com/

No comments:

Post a Comment