Thursday, 8 March 2012

Het accessoire

Een belangrijk accessoire, en vooral heel handig. Onmisbaar ook voor bepaalde gelegenheden (diners, avondjes uit, cinema, op vakantie ...). 

De man. 

Als die zelf ook mooi gekleed (perfect afgestemd op je eigen outfit) naast jezelf loopt, is het resultaat helemaal geslaagd. Daarom was ik heel blij toen ik gisterenavond in de brievenbus de Weekend Knack special edition vond met het trendoverzicht voor mannen. 


Verder dan een vluchtig doorgeblader ben ik momenteel nog niet gekomen, maar het was genoeg om vast te stellen dat ik er wel inspiratie zal kunnen uithalen om de perfect geklede man aan mijn zijde te hebben de komende zomer.






P.S. Aan alle vrouwen: laat dit bericht over "De man" de Internationale Vrouwendag niet verstoren.  


No comments:

Post a Comment