Saturday, 14 January 2012

Flower Power

Ergens in mijn blogverleden heb ik het eens gehad over Jackpot. Flower power sjaals, foulards eigenlijk, die ik van mijn moeder leende om mijn outfits mee op te fleuren (en dat laatste is in dit geval vrij letterlijk te nemen).

Twee weken geleden heb ik Hotel Mama verlaten - en daarmee heb ik ook die sjaaltjes achter mij gelaten. Helaas, want nu moet ik dus op zoek naar nieuwe 'fleur' voor mijn outfits. Zeker nu de lente- en zomercollecties in de winkels beginnen op te duiken, tussen al het sombere wintergoed dat in afslag is, krijg ik spontaan zin om weer wat vaker 'gekleurd' door het leven te gaan. Er staat mij dan ook maar één ding te doen denk: mezelf een paar bebloemde foulards aanschaffen.

Al een geluk dat het solden-wintergoed af en toe ook van flower power is voorzien ... "Jackpot!" was dan ook het eerste wat in me opkwam toen ik vanmiddag aan de kassa stond met deze bebloemde Jackpot-sjaal, voorzien van een blauwe "5O% bol", in de hand.



No comments:

Post a Comment