Friday, 6 May 2011

Vrijdag de dertiende

Ik weet het, pas volgende week zijn we vrijdag de dertiende, maar deze vrijdag lijkt pas echt vrijdag de dertiende. Niets dan slecht nieuws is me vandaag tegemoet gekomen en deadlines stapelen zich op, allemaal rond dezelfde periode, waardoor ik zit te zwoegen en te zweten om werkjes af te krijgen. Al een geluk heb ik nog geen zwarte kat zien passeren, anders zou het dek helemaal van de dam zijn. Een lichtpuntje (letterlijk dan, en zo klein is het 'puntje' eigenlijk niet): de zon schijnt!

Enfin, ik hou mijn hart vast voor volgende week vrijdag, de echte vrijdag de dertiende. Want als deze gewone vrijdag al rampzalig verloopt, waaraan kan ik me volgende week dan allemaal niet verwachten?

En jullie, beste blogbezoekers, hoe was jullie zonnige vrijdag?

2 comments:

  1. Mijn vrijdag was ook heel slecht :s mijn enige lichtpuntje was de maker van dit blog te ontmoeten. laten we hopen dat we onze portie ongeluk een week te vroeg hebben gekregen en volgende vrijdag dan het geluk in onze richting lacht. ter compensatie.

    ReplyDelete
  2. :) very kind of you. I hope so too!

    ReplyDelete