Saturday, 30 April 2011

Waar ik het niet over heb gehad

maar wel graag had over willen hebben de afgelopen drie maanden. Helaas, wegens andere schrijfopdrachten (thesis, papers en vertalingen) moest ik volgende blogonderwerpen aan de kant schuiven:

Boekenwurm, naar aanleiding van een gebrek aan leestijd door de massa schoolwerk, had kunnen gaan over hoeveel ik vroeger wel las en nu niet meer.

SAD, seasonal affective disorder (winterdipje of winterdepressie in de volksmond), naar aanleiding van een lange winter die begin maart nog in volle bloei was en naar aanleiding van een vertaalopdracht over SAD. Vooral interessant (toen althans) omdat ik ontdekte hoe je zo'n winterdipje tegen kan gaan.

Zussen: naar aanleiding van de Weekend knack Black, modenummer lente/zomer 2011. Het thema was zussen, ik heb er zelf vier dus had daarover wel wat kunnen schrijven.

Kameleon naar aanleiding van de Oscars: Anne Hathaway veranderde als hostess van het evenement maar liefst acht keer van outfit.

Roos: toen roze bloesems bloeiden, besefte ik dat mijn kleerkast voor de helft gevuld is met roze kledij.

Eten aan de lopende band, na een bezoek aan een tapa's bar in Antwerpen waar je het eten letterlijk aan je neus voorbij ziet gaan.

Serving dinner, selfmade dinner (!) toen ik home alone was.

En mogelijk vergeet ik hier nog tal van andere onderwerpen waarover ik graag had geblogd. Binnen een dikke maand zit het schoolwerk erop. Misschien werk ik dan wel één van bovenstaande onderwerpen uit als ik het schrijven tegen dan (na al dat schoolschrijven) nog niet beu ben natuurlijk!

No comments:

Post a Comment