Tuesday, 7 December 2010

Dag Sinterklaasje

Hoewel ik al volledig in de kerststemming zit, inclusief massaal schoolwerken uitvoeren (dat hoort als student nu eenmaal bij de kerstperiode), maak ik tussen het Xmas-bloggen door, toch even tijd voor de Sint.

Om hem, die Lieve Goede Sint, te bedanken voor de speculoos en chocola die ik de afgelopen dagen in ontvangst mocht nemen. Die zullen goed van pas komen de komende weken bij het uitvoeren van de schoolwerken en bij het eindejaarsfeesten.

Dus bij deze, Lieve Goede Sint, bedankt! En ik hoop dat je niet van de daken bent gevallen tijdens je werk. Ik kan mij prima inbeelden dat het niet eenvoudig is om paard te rijden op spiegelgladde en besneeuwde daken. Doe de groeten aan je knechten en een goede terugreis gewenst (moest je nog niet terug in Spanje zijn).

Groetjes

Elle B.

No comments:

Post a Comment