Wednesday, 15 December 2010

All Christmassy


Het kerstshoppen is afgelopen, op enkele futiliteiten (lees kleine cadeautjes) na. De kerstdecoratie is allemaal uit de doos gehaald. De pakjes (het resultaat van de kerstinkopen) staan mooi opgestapeld (en deels ingepakt) in mijn kamer.
Ik heb mijn kerstwensen geschreven en moet ze enkel nog opsturen. Vandaag bracht de postbode trouwens de eerste kerstwensen (in de vorm van een mooi kaartje van de meter) voor this holidays season.

Verder nog nodig om de feestdagen in volle kerstglorie te beleven: een feestoutfit. Maar daarover moet ik me geen zorgen maken, want (voor fashionita's klinkt het misschien vreemd in de oren) ik heb nog een litlle black dress van de vorige kersteditie in mijn kast hangen. Er is nog ook een zomersoldenkoopje (een niet zo litlle, maar wel black dress) dat feestoutfit 2010-kandidaat is.

En om 200% in de kerstsfeer te komen, zou ik nog wat films willen zien (een aantal voor de twintigste keer). Mijn Hollywood- top vijf: Noel, Miracle on 34th Street, Love Actually, The Holiday, The Family Stone.

Kortom: Christmas is (almost) all around me!

In the picture: de adventskalender zoals die er vrijdag uitzag. Intussen hangen er al wat meer spulletjes aan.

No comments:

Post a Comment