Friday, 31 December 2010

31/12/2010

(Ik weet het, geen al te originele foto.
Maar welk beeld past beter bij eenendertig december?)

Betekenis?
2053, 10, 73 als optelsom
0,0012852 als je de schuine streepjes als deelteken ziet.
Als datum verwijst het naar de laatste dag van december 2010 en dus de laatste dag van 2010 tout court.
Tweeduizendentien (of twintig tien) was een jaartje om nooit te vergeten (net zoals de jaren daarvoor) om leuke en minder leuke redenen. (Voor meer uitleg: raadpleeg de knack van deze week, het geeft een perfect jaaroverzicht.)
Ik sluit het jaar in elk geval 'leuk' af: na vier dagen studeren (wat me al heel wat moed, zweet en tranen heeft gekost) leg ik de cursussen even opzij...
Om te gaan werken (alles is beter dan achter de schoolboeken zitten!),
me vervolgens van het werk naar huis te haasten,
me daarna in sneltempo feestklaar te maken
en ten slotte
(en logischerwijs)
te gaan oudjaar-nieuwjaar-feesten.

Dus allerliefste Blogbezoeker, bij deze:
een superdegeluks 2011 gewenst!

Elle B.

source picture http://thefrancofille.blogspot.com/2006/12/happy-new-year.html

No comments:

Post a Comment