Monday, 27 September 2010

Mijlpalen



De afgelopen twee dagen, twee mijlpalen in mijn leven. En dat om verschillende redenen.

Ten eerste omdat eergisteren de laatste dag van mijn laatste grote vakantie ooit was (*als het academiejaar normaal verloopt en mijn resultaten meezitten ten minste).

Ten tweede was gisteren (logischerwijs) mijn laatste eerste schooldag ooit (idem*).

Verder is de herfst nu echt in het land: koud weer, wind, regen, ... A 100% Belgian Autumn weather, en dat voor de laatste keer op mijn laatste eerste schooldag ooit (idem*). Even tussen haakjes: het was helemaal compleet toen ik door de gietende regen naar huis moest fietsen.

En ten slotte nog een leuke ontdekking gisteren - op die laatste eerste schooldag ooit- die vrij bepalend zal zijn voor de rest van mijn leven, wat mijn 'geur' betreft dan toch. Ik ontdekte mijn definitieve 'geurtje' (parfum, voor alle duidelijkheid): Rem van Reminiscence. Het is intussen al de derde fles van de parfum die ik me aanschaf, met een paar tussenpauzes waarbij ik mijn levenspad anders 'bespoten' bewandelde. Maar toch grijp ik steeds terug naar deze geur, en dat al zo'n drie jaar: een frisse, zomerse, 'zeese' geur die mij steeds doet smelten en mij (naar mijn mening) van een aangenaam geurtje voorziet.

2 comments:

  1. hehe, grappig :) vooral de dubbelzinnigheid :d

    ReplyDelete
  2. Thank you very much for the comment.

    ReplyDelete