Thursday, 16 September 2010

Back & Blues

Dag lieve blogbezoeker.

Ik ben terug uit 'de vakantie', mijn jaarlijkse zomerreis. Dit jaar maakte ik een soort roadtrip met de wagen (uiteraard) waarbij niet ik, maar wel vriendlief aan het stuur zat. En het was fantastisch! Vandaar dat ik nu met de blues zit... de 'terug van vakantie blues'. (Billy Holiday schalt door de kamer terwijl ik dit schrijf, blues muziek die dus perfect bij mijn 'mood' past.)

Om het nu even over de reis zelf te hebben: een paar maanden geleden heb ik al vermeld dat ik met de wagen op reis zou gaan (zie message 'avonturieren') en zou gaan kamperen. Van dat eerste is veeeeeeeeel in huis gekomen: we hebben nogal wat rondgereden. Van kamperen is minder in huis gekomen: na twee nachten hadden we (vooral ik dan) er genoeg van en besloten we om de volgende nachten in (verschillende) hotelletjes door te brengen. Het ene hotel bood al aangenamer onderdak dan het andere.

Verder zou ik zou hier gedetailleerd kunnen berichten over wat we allemaal zagen en deden, maar dat zou heel veel tijd in beslag nemen... Niet alleen voor mij om alles te schrijven, maar ook voor jou, lieve blogbezoeker, om heel dat reisverslag te lezen. Vandaar dat ik het bij een paar 'beelden' hou.










No comments:

Post a Comment