Monday, 24 May 2010

All in one.



Voila, de oorbelletjes die ik van mijn liefste kreeg voor mijn verjaardag. Thema van de collectie moet iets met zee zijn geweest, aangezien er een vis, anker en zeeblauw-groene bloem aanhangen. Ideaal dus voor vakantie- en zomerdagen, die ik het liefst aan gezellige strandjes aan de Middellandse zee doorbreng. De peper (een groentje,vooral de rode, waar ik verzot op ben) geeft de oorbellen nog een extra Zuiderse touch... Enfin, al mijn liefdes in een paar oorbellen, gekregen van mijn liefste lief. Een all in one paar dus.

Tegelijk maken ze ook duidelijk dat haat en liefde dicht bij elkaar liggen: ik haat het namelijk om vis te eten. Maar vissen in de zee en in aquaria vind ik dan weer fantastisch. (Op de andere foto staat een stuk kreeft, niet aan mij besteed wegens vis-smaakje. Mijn liefste houdt er wel van.)

En hier ook nog een schitterend (letterlijk en figuurlijk) paar schoenen, cadeautje voor mijn liefste.

No comments:

Post a Comment