Saturday, 20 February 2010

Inspiratieloos

Inspiratieloos... ik ben compleet inspiratieloos. Je hebt het misschien al gemerkt aan de steeds kortere blogberichtjes. Het komt er op neer dat ik echt geen idee heb van wat ik jullie, lieve lezers, momenteel vertellen moet.

De oorzaak van deze ideeloosheid is nog niet bekend, maar het lijkt dat het is begonnen rond het einde van de examens, nu al een dikke drie weken geleden. Misschien heb ik mijn grijze massa net iets te lang rust gegeven na een lange periode van studeer-activiteiten?... Zouden examens dan toch ergens goed voor zijn?

Enfin, don't worry: ik heb een oplossing bedacht. Voortaan ga ik af en toe (in tijden zoals deze, waarin ik geen ideeën heb) recensies posten op de blog, tekstjes dus waarin ik mijn oordeel vel over boeken, films, restaurantjes, ... En misschien heeft u, lieve lezer, daar dan ook wat aan.

ps: Binnen een paar dagen zullen de eerste op het wereldwijde web staan.


No comments:

Post a Comment