Thursday, 21 January 2010

Zeevruchtjes


Ik hou zoveel van vruchtjes,
ze maken me zo blij.
Ik hou zoveel van vruchtjes,
mijn maag heeft er altijd plaats voor vrij.
Ik hou zoveel van vruchtjes,
vooral van Vruchtjes uit de Zee.

Chocolade Vruchtjes uit de Zee bedoel ik dan (Guylian zeevruchtjes dus).


Ik hou zoveel van die Zeevruchtjes,
ik er niet aan weerstaan.
Ik hou zoveel van die Zeevruchtjes,
als ik ze zie,
dan laat ik ze niet staan.
Neen, dan verdwijnen ze één voor één in mijn mond
en even later sta ik als verstomd
omdat de doos
helemaal
leeg
is.


ps: Treuren om lege dozen is niet nodig, want voor iedere doos Guylian die ik verorber, gaat er een deel naar Project Seahorse (Advancing Marine Conservation), voor de bescherming van de fauna en flora in de oceanen dus. Kortom, de boodschap is: massa's zeevruchten (chocolade Guylian zeevruchten weliswaar) eten voor het goede doel.





No comments:

Post a Comment