Thursday, 7 January 2010

LV


"Tassen groot of klein, een Louis Vuitton zal het zijn", dit las ik eens in een modemagazine. (Ik weet niet meer welk, want het is al jaren geleden.) en deze uitspraak is me op het lijf geschreven. Het is niet dat ik zelf massa's Louiskes in mijn kast heb liggen, maar dat is wel het plan. Het plan voor de toekomst, eventueel de niet zo nabije, misschien wel vrij verre toekomst. De zeer beperkte collectie die ik nu in mijn bezit heb, zal en moet uitgebreid worden met een paar klassiekers. Hoe ik dat ga verwezenlijken, weet ik nog niet goed, maar waarschijnlijk heeft veel geld verdienen er wel iets mee te maken.

Enfin, bij deze (een kleine selectie uit) mijn LV Lijstje van Verlangen:
de Noé en Saumur (met het monogram omdat deze twee modellen ideaal zijn voor op vakantie),
een echte Louis Vuitton reiskoffer (met het monogram, ook omdat dit ideaal is om op reis te gaan),
een agenda (damier, omdat dit ideaal is om mijn afspraken in stijl vast te leggen),
...

(ps: ik vind nergens goede foto's, moest ik er ergens tegenkomen dan post ik ze zeker.)

2 comments: