Saturday, 23 January 2010

Als een Vis op het Droge


Momenteel ben ik als een vis op het droge.
Het lijkt of ik vanalles mis, zoals een vis water mist.
Het lijkt alsof ik vanalles niet heb en niet kan doen, dingen die ik normaal gezien wel kan doen. Net zoals een vis die water wilt om in te zwemmen, maar die niet kan zwemmen omdat hij niet in het water zit.
Het lijkt alsof ik het niet ga overleven, net zoals een vis denkt dat hij zal sterven als hij zich niet snel terug in het water begeeft.
Het lijkt alsof ik zit te spartelen, zoals een vis dat doet als hij uit het water gehaald wordt.
En ik voel me zo, zoals een vis op het droge, door de examens. De blokperiode met daarop volgend de examens duurt veel te lang. Als ik niet snel tijd heb om uit te slapen, om te winkelen, om dingen te doen die niets te maken heb met leren, dan ga ik dood.
Net zoals een vis die te lang op het droge ligt.

No comments:

Post a Comment