Tuesday, 8 December 2009

Shopping Christmas Time

Binnen een dikke twee weken is het Kerstmis (dit klinkt de meesten waarschijnlijk niet nieuw in de oren). De rush naar het ideale pakje kan dus weer beginnen... of is eigenlijk al even aan de gang bij mij.
Een paar weken geleden startte ik mijn zoektocht naar de hele reeks geschenkjes die ik dit jaar moet schenken. Omdat ik nogal veel mensen moet verassen, had ik het allemaal goed voorbereid: een lijstje met winkels die ik zou bezoeken, een lijst met "de pakjesontvangers", het totaal bedrag dat nodig is om het allemaal te financieren, .... En ik werd beloond voor mijn voorbereidingen want de shoppingtrip begon goed: ik vond het ene cadeautje na het andere. Waarschijnlijk heb ik toen iets te snel gedacht: "yes, nu heb ik bijna alles", want van de ene op de andere dag leek ik niets meer te vinden. (Ik verspreid de aankopen over verschillende dagen aangezien ik nogal wat "springuren" heb.) Winkel in, winkel uit... ieder vrij moment in 't stad heb ik benut aan kersthoppen, maar het gewenste resultaat blijft voorlopig nog uit.
Echt panikeren zou natuurlijk wat voorbarig zijn aangezien het (zoals ik al zei) nog een dikke twee weken duurt voor het zover is. Maar toch... een licht gevoel van stress overvalt me toch als ik denk aan de resem aankopen die nog gaat volgen. Enfin, Ik geef de moed niet op: "I'll shop till I drop"

PS: Check this out (http://international.tiffany.com/default.aspx) & Enter the magical Christmas Time.



No comments:

Post a Comment