Saturday, 19 December 2009

Holidays Outfit

De ideale outfit om de feestdagen mee door te komen... The little black dress. Still in progress, zoals ze zeggen in het Engels en ik hoop dat het onmisbare zwarte kleinnood nog af geraakt tegen donderdagavond.
Alvast een korte beschrijving: zwart katoentje, met hele mooie parelmoer knopen op de rug, een boothals, driekwart-mouwen, en een soort riempje op de taille. (Als het af is post ik zeker een foto.)
Al naargelang het weer zal ik een dikke of dunne maillot dragen onder het kleedje, killer heels (die ik voor een prikje heb gekocht in een uitverkoop) aan mijn voeten en eventueel (ook dit hebben de weergoden in de hand) een zwart kort vestje, afgewerkt met een bebloemde stof aan de mouwen.
Om de outfit compleet te maken, ga ik mijn Louis Vuitton Papillon nog eens uit de kast halen.



2 comments:

  1. wij willen foto's! wij willen foto's!

    heb van een goede bron vernomen dat het klaar was.

    ReplyDelete
  2. nu ben ik ook wel héél benieuwd naar de foto erbij :-)

    ReplyDelete